czwartek, 13 grudnia 2012

słodziusi Maluszek ...

Cześć Kochani ;* Nie mogę się powstrzymać , aby się nie pochwalić "ZOSTAŁAM CIOCIĄ"  Maluszek jest słodziusi <3  Niestety jeszcze go nie widziałam , bo dopiero pojadę tam jutro , tylko tyle co na zdjęciu ;*
Zdjęć rewelacyjnych Allanka nie mam , bo albo płakał , albo wyszło nie wyraźnie , dlatego jak jutro zrobię to jakieś tutaj dodam .xD .

tu Wojtek ;d




Jutro piąteczek :> Do świąt zostało naprawdę nie wiele , choć nie  chce tej przerwy , za długa jak dla mnie ;d

Ty patrzysz w moje oczy, widzisz pieprzoną pewność. Dziś mogę grać o wszystko, lecz nie wszystko mi jedno. Wygrywasz lub przegrywasz, trzeciego wyjścia nie ma.

                                                                                                                                         Lubie Cię ;d


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz